Thursday, October 14, 2010

perasaan ari ni

ari ni rsa nk nangis..mmg nk nangis..xpenah rsa camni...

perasaan sedih + kecewa + risau + sakit ati yg teramat menguasai diri sehinggakan hendak menjamah makanan pon xsggup rsanya

bkn miss dila sorg je yg alami tp ada kwn lain gak...empat org..kmi berempat sma perasaan dan xtau nk watpa skang ni

buntu..sgt buntu...perasaan nk nangis tu menebal

sggup org tu wat kmi camni...apa tggi sgt ka ilmu yg dia ada?? apa berharga sgt ka apa yg dmiliki sehingga sggup mmbuat kmi jdi camni?

dia mmg xda perasaan..dia mmg xda belas kasihan...n yg dia tau cma berbangga ngan apa yg dia ada...apa yg dia tau cma 1...

ya Allah..kuatkanlah hatiku..jgn smpai aku membenci org ini...kuatkanlah hatiku agar aku dpt menerima ujian Mu dgn penuh keredhaan

terasa amat lemah...dan berputus asa.....................................................................................:-(

2 Comments:

  1. cahaya_cerdas_pemberianku said...
    sayang....sabar ye...
    banyakkan bersabar
    Allah tengah memberi cubaan kepada kamu berempat....
    jangan mengalah
    Ingat Allah banyak2....
    ape2 pun....kami sentiasa ade dgn kamu...walaupun tak dapat bantu....sedikit sebnayak kita kawan...rasa nak nagis, nagislah.....lepaskan semuanya.....jangan mengalah dengan orang tu......jangan sekali mengalah dan jangan rase tunduk dengan orang itu.....Allah tengah uji kamu berempat....kite tau masalah tu....tapi kamu jangan mengalah..kerana perception dia terhadap kamu berempat pasti betul jika kamu mengalah.....banyakkan berdoa ye kawan....i know u will be strong.....i know u....
    miss dila said...
    trima kasih ya...skongan anda sume amt dharapkn

Post a Comment



 

Saat bulan & bintang tersenyum Copyright © 2010 Designed by RindaAuthor MissDielaSunan :)