Wednesday, June 22, 2016

when u fall in love

bla kau sedar yg diri sudah jatuh cinta
kau sudah terlambat utk menariknya kembali
bila kau sedar kau mulai sayang
kau sudah terlewat utk membuang rindu itu pergi

pernah terfikir yg jatuh cinta tu mudah.. hari ni kau suka..esok nmpak org lain yg lagi hebat dri dia..o hensem dr dia.. hati pun berubah la.. 

Image result for shinhwa 
mula2 suka shinhwa.. pkir da jdi fanatik la ni..tgk dongwan aje senyum.. nmpak minwoo je terus jerit serupa org gila... tp.. xlma pun jd kipas-susah-mati diorg ni... bertaubatla juga sekejap...

Image result for arashi wallpaper
then, kenal lak ngan mamat berlima ni... ARARSHI... hokeh..ni xbole nk stop.. serius suka... bkn sja sbb diorg ni charmin.. ensem.. tp sebb gaya sempoi... kerja keras diorg smpi bjya.. disiplin.. lawak... comel... hokeh.. da start nk merepek... pendekkan crta miss dila mmg suka diorg ni

tp... bukn crta shinhwa o arashi yg miss dila nk kongsi... diorg tu bebunga cerita aje... hati xsepenuhnya nk bagi.. iyerla..kita msti brpijak d bumi yg nyata.. btul x?? wlaupun dlm diam berdoa jgak spya Sho msuk Islam.. then trsermpak kat mna2 bumi Tuhan ni.. fall in love... then kawin..ouch... hahaha... tu hangan2 minah jenin

ni kisah nyatanya... i'm in love somebody... cinta bertepuk sebelah tgn... agaknyerla.. sbb tlalu byk hint yg org tu bgi but miss dila suka wat dunno..coz... i'm prefer someone yg berterus-terang... hint mcm tu org akn igt kau memain je bang oii... da la ko spesis yg suka menyakat miss dila... so.. segalamalanya miss dila akan anggap gurauan semata... begitu

wlaucmnabagaipun... hati ni tersentuh jugak.. sipi- pun terasa juga.. yela namanya un perempuan kan...

dan rindu itu... menyakitkan hati... membebankan jiwa... merosakkan perasaan tenang yang selama ni wujud...

Image result for sakurai sho 
p/s~ bla agknya kita jumpa yer supaya miss dila bole lupakan terus org tu...

 

Saat bulan & bintang tersenyum Copyright © 2010 Designed by RindaAuthor MissDielaSunan :)